ruudenmanon.reismee.nl

Dag 15 en 16: Krabi en Koh Phi Phi

Dag 15 en 16: Railay beach en koh phi phi

Na de vroege vlucht, waarvan we 99% hebben geslapen, zijn we goed aangekomen Ao nang, een kustplaatsje bij Krabi. Na deze vlucht beseffen we dat we halverwege de vakantie zitten. We zijn meteen op zoek gegaan naar, uiteraard, het cheapste hostel van de stad, met dit keer de douche bijna letterlijk boven de wc. Vervolgens hebben we kaartjes gekocht om de boot naar Railay beach te gaan, zodat we een dagje konden genieten aan een prachtig strand. Aangezien dit de eerste keer was dat we heerlijk aan het strand konden liggen, kunnen jullie natuurlijk wel voorstellen dat het ontzettend balen was dat we na 10 minuten door een heftige stortbui van het strand geblazen werden. Gelukkig duurde deze bui maar 20 minuutjes.

Eenmaal teruggekomen in het stad zijn we ons gaan verzorgen om te gaan eten, waar Ruud voor de eerste keer een heerlijke krab heeft kunnen eten. Wat was hij blij.. Ik iets minder..

Tijdens het eten werden we verrast door oude bekende, namelijk de 2 Franse meiden van de trektocht. Leuk om ze nog even te zien en te spreken.

We hebben de dag natuurlijk afgesloten op traditionele wijze, ik die Ruud alle kraampjes langssleep op weg naar huis.

Vandaag zijn we 's ochtends met de boot naar koh phi phi gegaan. Na 1,5 varen werden we bij heaven on earth gedropt. Helaas kan ik niet beschrijven wat we hier allemaal gezien hebben, daar moet je echt zelf voor hier zijn geweest. Mocht je morgen tijdens het werk even een dipje hebben, bekijk dan gewoon nog een keer de foto's op onze website!

We verblijven hier 2 nachtjes in een ‘bungalow’ met een zeer grote badkamer (3m2), om vervolgens naar het volgende nature park te gaan. Morgen gaan we wel nog naar het andere phi phi eiland om Maya bay, van de film The Beach, te zien.

Groetjes en tot snel!

Ruud en Manon

Liza en Rik

Wat een prachtige vakantie!

Jullie schrijven leuke verhalen om te lezen en wij kunnen ons voorstellen dat sommige indrukken bijna niet te omschrijven zijn, zo mooi! Geniet nu maar van Zon, Zee, Strand en een paar Stortbuien :).

Liza en Rik

Claudy

Wat een prachtig en gevarieerd land.
Ik ben benieuwd of de onderwatercamere het doet.

Jean

Geweldig om jullie verhalen te lezen. Het is voor jullie ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring. Geniet van alles wat jullie meemaken.