ruudenmanon.reismee.nl

Dag 16 + 17: Koh Phi Phi en Krabi town

Beste volgers,

Dag 16: Koh Phi Phi

Gisteren ochtend werden we wakker met stromende regen. Gelukkig hadden we pas voor in de middag een tour geboekt. We zijn naar Maya beach, monkey beach, viking cave en snorkelpunten gegaan. Stuk voor stuk was het erg mooi en leuk om te zien. Ruud heeft er een nieuwe hobby aan overgehouden: snorkelen. Ook ik heb een poging gewaagd. Bij poging 1 sprong ik in het water en zodra ik de duikbril op had en naar onder keek, sprong ik weer snel in de boot. Er waren wel honderden gekleurde vissen om ons heen. Poging 2: wederom ging ik in het water en dit keer hield ik mijn hoofd maar liefst 15min. koel en heb gesnorkeld tussen de vissen!
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten en hebben we daarna rustig een boekje gelezen.

Dag 17: Krabi town

Vanochtend werden we wakker in een nog heftigere bui. De straten stonden zeker 10cm onder water. Aangezien het zonnetje niet scheen, hebben we de keuze gemaakt om eerder naar Krabi te gaan. Dit vonden we erg jammer, aangezien het een prachtig eiland is en we hoopten om lekker op het strand te kunnen chillen.
Eenmaal aangekomen in Krabi, hebben we snel een hostel gezocht en rondgelopen in het stadje. Aangezien niet veel te doen was in het stadje, hebben we 's middags een planning voor de laatste 12 dagen van onze prachtige reis gemaakt.

Groetjes,

Ruud en Manon

Reacties

Reacties

Maurice

Hahaha, dan neem me er ook maar eentje mee. Ben weer een beetje in training, wie weet kan het weer.

Oma en Opa Dieteren

Jullie maken mooie verhalen en prachtige foto's
maar het snorkelen tussen de vissen lijk ons geweldig
misschien een opstapje voor Manon om eens een lekkere bonte vis te PROEVEN. (DOON SLOKMOEL)

Gonny

Hoi Manon en Ruud,

Met veel plezier heb ik net jullie verslagen gelezen. Jullie maken een super reis. Veel plezier nog en ik ben benieuwd naar jullie verhalen.


Groetjes,

Gonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!